Потреба
Основним завданням турагенства «Море турів» було не втратити потенційних клієнтів, продовжити з ними співпрацю і залучити нових. Як провів операцію менеджер, що він запропонував потенційному клієнту, чи всі побажання клієнта були враховані і як це проконтролювати - ще одна проблема, яка стояла перед компанією.Рішення
Роботи, проведені компанією Auspex:Після створення порталу Бітрікс24 фахівці компанії Auspex зробили наступні налаштування:
- Запросили співробітників на портал і розподілили права доступу між ними
- Налаштували структуру компанії
- Підключили поштовий домен і пошту
- Імпортували бази клієнтів
- Налаштували телефонію і підключили відкриті лінії
- Зробили налаштування CRM-системи (налаштували статуси угод, рахунків, контактів і лідів; налаштували доступи до карток клієнта
- налаштували форми оплати; налаштували друковані форми рахунків; статуси замовлень і рахунків)
- Налаштували смс розсилку
- Провели навчальні вебінари для співробітників
Результати
За допомогою багатогранного функціоналу продукції Бітіркс24, мережа турагенств «Море турів» отримала не тільки вирішення завдань, які перед нею стояли, а й багато додаткових корисних для організації роботи «фішок». Тепер вся інформація про клієнта, про його переваги в стилі відпочинку, в країнах для відпочинку, в зручному періоді для відпочинку зберігається на порталі Бітрікс24 і завжди доступна менеджерам для роботи, згідно налаштованих прав доступу. Також у керівництва з'явилася можливість відслідковувати і контролювати весь процес ведення переговорів і коригувати при необхідності цей процес. Крім того, зараз з легкістю можна рівномірно розподіляти навантаження між менеджерами компанії, оскільки за допомогою функціоналу завдань чітко видно, хто що робить і наскільки завантажений роботою. За допомогою функціоналу смс-розсилки є можливість залучати клієнтів за допомогою всіляких розсилок про акції.