Потреба:
Компанія Енко Ентерпрайз звернулася до компанії Auspex з метою автоматизації бізнесу через встановлення CRM-системи Бітрікс24.
З стрімким розвитком бізнесу в компанії збільшуються обсяги роботи. Клієнти звертаються з різноманітних каналів, відповідно потрібно систематизувати кожне звернення, закріпити за конкретним менеджером та дотримуватись термінів виконання. Постала потреба у систематизації завдань та чітким контролем над їх виконанням.
Як почалась співпраця з компанією:
Шукаючи розв'язання цих проблем, керівництво компанії Енко Ентерпрайз обрало з-поміж багатьох компаній, що займаються впровадженням CRM системи Бітрікс24, компанію Auspex. Позитивні відгуки численних клієнтів та велика кількість успішно реалізованих проектів підтвердили компетентність співробітників Auspex та їх професіоналізм.
Роботи, виконані компанією Auspex:
Після попереднього аудиту діяльності компанії, фахівці Auspex підібрали найбільш оптимальне рішення та виконали наступні роботи:
- Налаштування структури компанії та запрошення співробітників на портал
- Підключення та налаштування поштових сервісів
- Налаштування CRM-системи: підключення статусів та джерел лідів, компаній, контактів та угод, доступи до карток клієнтів, форми оплати, друковані форми угод, тощо
- Налаштування Вікритих ліній
- Підключення лід-форм та налаштування лендінгу
- Підключення телефонії
- Проведення базового навчання персоналу щодо користування CRM-системою Бітрікс24
Результат:
В результаті впровадження Бітрікс24 стало простіше вчасно виконувати усі замовлення. Менеджери оперативно та чітко опрацьовують звернення клієнтів. Окрім того, наскрізна аналітика у Бітрікс24 дозволяє контролювати усі канали звернень від клієнтів та визначати, який з них є найбільш ефективним.