Курс складається з трьох частин та передбачає деталізоване вивчення роботи CRM-системи для ефективного використання усіх доступних інструментів. Після проходження даного курсу Ви не лише зрозумієте основні принципи роботи з системою, Ви зможете самостійно будувати автоматизацію процесів Вашого бізнесу та аналізувати її ефективність.
СRM. Частина 1
Курс допоможе:
- розібратись у роботі з базою потенційних клієнтів (Лідів) в Бітрікс24
- отримати маркетингову аналітику по джерелах надходження
- ефективно організувати роботу з різними каналами комунікації
- вчасно комунікувати з клієнтом та не втрачати контакт з ним
- контролювати ефективність та якість роботи менеджерів
- коректно працювати з дублями
План:
1. Що таке CRM, як в неї зайти2. Головна сторінка CRM, що відображає, її можливості
3. Що таке «Лід»
4. Блок «Ліди». Що відображає, як налаштувати відображення списку Лідів
5. Які джерела Лідів
6. Як створити новий Лід
7. Правила заповнення картки Ліда
8. Два сценарії роботи з Лідами
9. Створення, редагування, видалення фільтрів
10. Як створити справу, завдання, зустріч і т.д. зі списку Лідів
11. Як зробити дзвінок, не заходячи в картку Ліда
12. Як написати e-mail не заходячи в картку Ліда
13. Блок «Ліди». Аналітика по Лідам
14. Масові дії з списком записів
15. Як експортувати базу Лідів
16. Як виставити КП для Ліда
17. Як відправити лист, створити завдання, запланувати зустріч/дзвінок, не виходячи з картки Ліда
18. Стрічка Ліда. Що це таке, де знаходиться, що відображається
19. Як показати/приховати поле, налаштувати зовнішній вигляд картки Ліда
20. Конвертація. Види конвертації, в яких випадках використовується
СRM. Частина 2
Курс допоможе:
- коректно вести діючих клієнтів
- автоматично створювати рахунки та працювати з ними в Бітрікс24
- успішно вести процеси продажів
- збільшувати кількість повторних продажів з Бітрікс24
- працювати з аналітикою ефективності роботи компанії
- ефективно планувати роботу з клієнтами
План:
1. Чим відрізняється головний пошук від пошуку CRM2. Чим відрізняється стрічка CRM від живої стрічки
3. Як створити з стрічки CRM завдання, запланувати зустріч, дзвінок
4. Як відправити лист з стрічки CRM
5. Фільтр стрічки CRM
6. Блок «Мої справи». Що це, для чого потрібен, що відображає, як в ньому працювати
7. Блок «Контакти». Що відображає, які дії можна проводити
8. Блок «Компанії». Що відображає, які дії можна проводити
9. Блок «Угоди». Що відображає, які дії можна проводити
10. Блок «Пропозиції». Що відображає, які дії можна проводити
11. Блок «Рахунки». Що відображає, які дії можна проводити
12. Ведення угоди
13. Виставлення КП. Що для цього потрібно
14. Виставляння Рахунку
15. Як відправити КП/Рахунок клієнту. Які способи існують
16. Завершення Угоди
17. Створення Угоди для існуючого клієнта
18. Історія Угод з Контакту/Компанії
19. Блок «Звіти». Що це, які звіти є за замовчуванням
20. Блок «Воронка продажів», в чому відмінність від воронки в аналітичних звітах
21. Інструмент «Історія». Що це, для чого потрібно, що відображає. Види «історій»
22. Блок «Товари». Хто може використовувати, як додати товар, змінити/доповнити властивості.
СRM. Адміністрування CRM
Курс допоможе:
- самостійно керувати налаштуваннями
- коректно розділити права доступу до бази клієнтів між відділами
- створювати власні аналітичні звіти
- автоматизувати рутинні операції за допомогою роботів
План:
1. Налаштування CRM. Детальний огляд доступних налаштувань2. Налаштування статусів для лідів, угод, рахунків
3. Додавання користувацьких полів у сутності CRM
4. Налаштування реквізитів рахунків в Бітрікс24
5. Налаштування прав доступу користувачів порталу до CRM
6. Блок «Додатки». Що це, як користуватися
7. CRM-форми. Що це таке, для чого потрібні. Швидкий приклад створення форми
8. Як створити свій звіт, огляд конструктора створення звітів
9. Налаштування аналітичних звітів
10. Конструктор документів в Бітрікс24
11. Автоматизація в CRM (роботи у лідах, угодах)
12. Робота з поштою. Налаштування поштових шаблонів.