Aвтоматизувати бізнес-процеси в компанії за допомогою CRM системи з метою мінімалізації людського фактора, налагодження комунікації та проведення навчання персоналу
Потреба
Зменшення людського фактору у бізнес-процесах, систематизація баз працівників та клієнтів, прозорий та зрозумілий аудит бізнес-процесів, систематизація клієнтської бази та внутрішніх процесів управління в компанії. Компанія звернулась до Auspex з метою впровдження та налаштування CRM системи Бітрікс24 (хмарна версія), проведення навчання персоналу стосовно користування системою.
Рішення
-
реєстрація порталу та запрошення співробітників
-
налаштування внутрішньої комунікації: чат, смс-порталу, пошти, інтеграції з телефонією
-
налаштування лід-форм та етапів сегментації угод
-
проведення базового навчання персоналу
Результат
Було впроваджено CRM систему Бітрікс 24, автоматизовано та спрощено усі бізнес-процеси. Система забезпечує швидкість внутрішньої та зовнішньої комунікації, зводить до мінімуму людський фактор, ведеться облік робочого часу працівників. Весь персонал отримав базові навички користування системою.