Потреба:
У зв’язку з швидким ростом, постала потреба оптимізувати комунікацію в середині компанії для вчасного виконання замовлень та швидкої взаємодії з клієнтами. Збільшення клієнтської бази викликало потребу уніфікували інформацію про кожного клієнта включно з історією його замовлень. Позитивні відгуки клієнтів про компанію Auspex зіграли ключову роль у виборі команди для вирішення потреби ВД Друк
Роботи, виконані компанією Auspex:
Встановлення системи відбувалось у 2 етапи:
Перший етап:
- Створення порталу компанії та запрошення співробітників на портал
- Створення структури компанії
- Створення прав доступу та ролей співробітників
- Налаштування джерел надходження клієнтів
- Сегментація лідів та налаштування статусів
- Інтеграція з е-mail
- Налаштування відкритої лінії
- Проведення базового навчання співробітників щодо користування CRM-системою
Результат:
Функціонал CRM-системи допоміг в реалізації завдань, що стояли перед компанією ВД Друк. Доступ до клієнтів став простішим для відповідальних співробітників. Для керівництва був важливий момент контролю над виконуваними завданнями, турбота про клієнта з постійною підтримкою та зворотним зв'язком – це стало можливим завдяки робочим групам, що доступні в Бітрікс24. Тепер співробітники ВД Друк, постачальники та менеджери можуть разом працювати в групі, виставляючи завдання та контролюючи роботу один одного. Відтепер налагоджений механізм зворотного зв’язку від клієнта, що дозволило значно покращили якість робіт, що виконуються.