Потреба:
У компанії був відсутній чіткий алгоритм роботи, база клієнтів зберігалась у таблицях Ecxel, робота по проектах велась у паперовому вигляді. Завдання для компанії Auspex полягало в автоматизації усіх процесів, налагодженні проектної діяльності, систематизації роботи відділу продажів.
Як почалась співпраця з компанією:
Керівництво студії дизайну TicoDim знаходилось в пошуку підрядника для автоматизації бізнес-процесів та встановлення CRM-системи Бітрікс24. Менеджери компанії Auspex зуміли підібрати оптимальний продукт для компанії, враховуючи всі потреби та нюанси.
Рішення:
- базовий аудит
- реєстрація порталу
- запрошення співробітників на портал
- створення структури компанії
- надання прав доступу та налаштування ролей співробітників
- настроювання джерел надходження клієнтів
- сегментація лідів та налаштування статусів
- розробка картки контакту компанії
- налаштування етапів та сегментації угод
- створення шаблонів рахунків (внесення реквізитів)
- інтеграція з Email
- налаштування відкритих ліній
- підключення лід-форми одного лендінга
- проведення базового навчання персоналу
Результат:
В результаті впровадження Бітрікс24 вдалось систематизувати усі процеси в компанії. Стало набагато зручніше працювати з базою клієнтів, відтепер можна легко знайти інформацію про клієнта, його попередні замовлення та уподобання. У Бітрікс24 зберігається вся історія спілкування з клієнтом, відповідно менеджери витрачають вдвічі менше часу на пошук архіву замовлень. Також значно скоротився обсяг паперової роботи, адже всі необхідні документи кріпляться до картки клієнта в СRM.Відгук клієнта:
Святослав, керівник відділу продажу студії дизайну TicoDim«Бізнес змінився кардинально, так як паралельно ми почали займатись CRM-маркетингом та активними продажами. За допомогою Бітрікс24 вдалось об’єднати всі процеси в компанії в одне ціле. Також значно покращилась якість кінцевого продукту, який ми здаємо клієнтові»