Основне задання - покращити комунікацію всередині компанії з метою особистісного підходу до кожгого клієнта, мінімалізації ризиків «забути про клієнта» за допомогою CRM системи
Потреба
Оптимізувати процеси управління компанією, з метою чіткого розподілу завдань та обов'язків між працівниками, дотримання ними дед-лайнів, обліку баз клієнтів та аудиту співпраці з ними. Після консультації з менеджерами компанії Auspex було прийнято рішення придбати базовий пакет користування системою «Швидкий старт» (хмарна версія).
Рішення
-
встановлення хмарної версії програми, створення порталу та запрошення співробітників
-
налаштування етапів та сегментації угод
-
розробка картки контакту компанії
-
налаштування угод та рахунків, статусів та джерел
-
налаштовування лідо-генерації
-
налаштовання комунікативної складової системи (чату, пошти, смс-порталу, телефонії)
-
оформлення структури компанії та налаштування системи
-
проведення базового навчання персоналу щодо користування системою
Результат
В результатів впровадження системи Бітрікс24 було оптимізовано усі процеси в компанії. Систематизація баз клієнтів у системі суттєво покращила якість обслуговування клієнтів та дозволила вчасно та вірно відповідати на усі запитання та запити. Сегмантація угод у системі звела до мінімуму людський фактор при оформленні документації та значно зменшила кількість бюрократичних процедур