Впровадити CRM-систему Бітрікс24 для оптимізації роботи з клієнтами та комунікації в середині компанії.
Потреба:
Компанія, що займається каркасним будівництвом будинків знаходилась в пошуку компанії для впровадження на налаштування CRM-системи Бітрікс24. Основним завданням було збереження існуючої та нарощування нової клієнтської бази. Для цього було необхідно вести угоду з клієнтом таким чином, щоб клієнт залишився задоволений результатом, а новий клієнт обов’язково скористався послугою компанії. Також, зважаючи на трудомісткість проектів, які реалізовувала компанія, було важливо налагодити комунікацію в середині компанії для оперативного реагування та вчасної здачі об’єктів.Роботи, виконані компанією Auspex:
- Проведення базового аудиту діяльності компанії з метою визначення усіх потреб бізнесу
- Реєстрація порталу
- Запрошення співробітників на портал
- Створення структури компанії, налаштування ролей та прав доступу
- Сегментація лідів та налаштування статусів
- Налаштування етапів та сегментації угод
- Створення шаблонів рахунків з відповідними реквізитами
- Інтеграція з е-mail
- Налаштування відкритої лінії
- Проведення базового навчання співробітників компанії Карпати Буд Каркас щодо користування системою