Які потреби закриє курс:
- збільшення повторних продажів за допомогою Генератора продажів
- здійснення масових розсилок за допомогою готових або створення своїх унікальних шаблонів (email, sms, голосові дзвінки)
- сегментування бази клієнтів для збільшення ефективності рекламних кампаній (Google Adwords, Facebook, Instagram) -
- заощадження коштів на оплату сторонніх email сервісів
- здійснювання масового інформування клієнтів через он-лайн мессенджери (Viber, Telegram, Messenger, Skype)
План курсу:
1. Загальна інформація про CRM-маркетинг2. Сегменти
3. Відправка розсилки за допомогою готових або своїх унікальних шаблонів (email, sms, голосові дзвінки)
4. Розділ "Розсилка". Статистика.
5. Інші способи розсилок (смс, мессенджер, дзвінок)
6. Рекламна кампанія (Google Adwords, Facebook, Instagram)
7. Генератор продажів.
8. Повторні Ліди. Повторні Угоди.
9. Права доступу до редагування, створення та видалення розсилок
10. Обмеження по кількості відправлених листів, кількість голосових дзвінків та кількість смс-повідомлень
11. Чорний список для блокування відправки листів клієнтам, які не бажають отримувати розсилки