Які потреби закриє курс:
- ефективне керування роботою порталу
- гнучке налаштовування прав доступу співробітників і побудова структури компанії
- самостійне налаштування IP-телефонії, Відкритих ліній, надходження потоку клієнтів з зовнішніх месенджерів (Viber, Telegram, Facebook)
- передавання завдань та файлів звільненого користувача іншому співробітнику
- створення бізнес-процесів та налаштування роботів в задачах
План курсу:
1. Хто такий адміністратор, його можливості на порталі
2. Призначення та зміни в правах адміністратора
3. Запрошення на портал
4. Звільнення з порталу
5. Базові налаштування порталу
6. Зміна логотипу на основній сторінці для персоналізації порталу
7. Налаштування робочих та святкових днів
8. Налаштування обліку робочого часу, необхідність звітів (щоденні, щотижневі, щомісячні)
9. Налаштування пунктів головного меню для всіх співробітників
10. Права доступу для обмеження в видаленні, редагуванні або ж створенні певної інформації, керуванні певними інструментами
11. Ролі працівників на порталі для розподілу прав доступу та можливостей на порталі