Одеська компанія AlexandrD вже 15 років на оптовому і роздрібному ринку тканин в Україні. Спеціалізація фірми дуже велика: від домашнього текстилю до хутра, від тканин для одягу до постільної білизни і обшивки меблів.
Потреба
Через величезний потік клієнтів компанія вирішила перейти на більш зручний для відвідувачів сайт на платформі "Бітрікс: Управління сайтом". Але при цьому тимчасово функціонував старий сайт і збирав заявки. Так з'явилася проблема збору в одну систему всіх контактів лідів з двох сайтів.
Для вирішення своїх проблем власник компанії Олександр Детуш звернувся в компанію Auspex для встановлення хмарної версії CRM Бітрікс24, розробки нового сайту і створення унікального бізнес-процесу.
Рішення
1. Створення сайту з допомогою "Бітрікс: Управління сайтом"
2. Завантаження всіх контрагентів
3. Налаштування роботи ІР-телефонії
4. Налаштування CRM-системи
5. Створення бізнес-процесу
6. Захоплення лідів з двох сайтів
7. Призначення відповідальної особи за ліди
8. Візування рахунків
9. Налаштування роботи угод
Результат
В результаті виконаних робіт в CRM-системі був створений новий бізнес-процес, який здійснював збір та аналіз лідів з нового і старого сайту, автоматично за кожного ліда в незалежності від джерела, призначався відповідальний.
Також були налагоджені нестандартні налаштування для хмарної версії: візування рахунків, роботи угод, що поліпшило якість роботи співробітників в 1,5 рази.
Відгук
Власник Олександр Детуш: «Гордість інтернет-магазину" AlexandrD "- високий рівень сервісу. Турботливі менеджери не тільки розкажуть все про тканини, але і пригостять чашкою кави в перерві між вибором полотна і оформленням замовлення! Тому так важливо, щоб сервіси на наших сайтах були синхронізовані з нашою CRM-системою. Завдяки роботі команди Auspex у нас немає проблем з отриманням своєчасної та точної інформації про клієнта з обох сайтів ».