Потреба
Спростити робочі процеси в компанії: обговорення, постановку і контроль завдань, управління продажами; покращити роботу з клієнтами.
Як почалась співпраця з Auspex
В пошуках надійної CRM ТзОВ Смалій зареєструвались на безкоштовному порталі. Після чого наші менеджери запропонували ідеї відносно покращення бізнес-процесів в компанії.
Рішення
Перший етап:
- базовий аудит
- реєстрація порталу
- запрошення співробітників на портал
- створення структури компанії
- надання прав доступу та налаштування ролей співробітників
- настроювання джерел надходження клієнтів
- сегментація лідів та налаштування статусів
- розробка картки контакту компанії
- налаштування етапів та сегментації угод
- створення шаблонів рахунків (внесення реквізитів)
Другий етап:
- інтеграція з Email
- налаштування відкритих ліній
- підключення лід-форми одного лендінга
- проведення базового навчання персоналу
Результат
Втілення запропонованих ідей дозволило зробити системний аналіз роботи всієї компанії і продумати стратегію покращення бізнесу. Завдяки підключенню IP-телефонії вдалося покращити обробку всіх вхідних дзвінків від замовників і звести до мінімуму кількість пропущених дзвінків або забутих клієнтів.