Оптимізувати процес роботи з клієнтами для збільшення продажів
Потреба
Головна проблема, що її хотіло вирішити керівництво компанії – це правильно налаштований процес укладання угоди, щоб клієнти компанії залишались задоволеними та отримували замовлений товар вчасно.
Також, для компанії було важливо надійно зберігати інформацію про своїх клієнтів та використовувати базу для розсилок з метою збільшення продажів
Як починалась робота з компанією Auspex
Серед великої кількості компаній, що надають послуги по продажі та впровадженні продуктів Бітрікс24, керівництво обрало компанію Auspex, оскільки ми є лідерами в Україні по продажах продуктів Бітрікс24, а також золотим сертифікованим партнером Бітрікс24.
Рішення:
Після аналізу бізнесу компанії Інтеріо, команда Auspex підібрала найоптимальнішу продукцію Бітрікс24 та створили портал для співробітників компанії. Для надійної роботи порталу було проведено наступні роботи:
- Налаштування структури компанії та розподіл співробітників по підрозділах
- Налаштування CRM-системи (доступи до карток клієнтів, налаштування статусів замовлень та рахунків, налаштування друкованих форм рахунків)
- Зроблено імпорт баз даних
- Налаштування поштових сервісів
- Проведення інтеграції з 1С
Також фахівці компанії налаштували для Інтеріо бізнес-процес з ведення угоди від моменту отримання заявки, і до остаточного завершення угоди. БП виглядає наступним чином: при поступленні заявки на сайт менеджер передзвонює клієнту та підбирає йому товар, після чого надсилає йому пропозицію на пошту. Далі менеджер зв’язується з клієнтом та надсилає йому рахунок: якщо товар під замовлення, менеджер замовляє його в постачальника, отримує рахунок та передає його в бухгалтерію або касиру. Далі перевіряється надходження коштів і покроково товар доставляється клієнту. Згодом проводиться перевірка, чи дійсно клієнт отримав товар через постачальника та робиться «дзвінок вдячності» клієнту.
Результат:
Головне досягнення - налагоджений та чітко відрегулюваний процес укладання угоди в компанії Інтеріо. Тепер менеджер проводить угоду по чітко розписаному плану, з постійними нагадуваннями про необхідність виконання певних дій. Відтепер не можливо щось поплутати або опустити, а клієнт отримує саме той товар, що замовляв та в обумовлені строки. Крім того, базу контактів клієнтів тепер легко використовувати для розсилки інформації про акції, розпродажі або новинки.