Потреба
За рахунок автоматизації бізнес-процесів підняти кількість замовлень. Оскільки бізнес мав довгий цикл угоди - були великі втрати клієнтів на стадії підрахунків, вимірів і монтажів через «людський фактор» - менеджери забували про повторний дзвінок і зустрічі. Власник компанії Сергій Денисенков звернувся в компанію Auspex для впровадження і налаштування CRM Бітрікс24, хмарна версія.
Рішення
- Налаштування CRM
- Налаштування прав доступу
- Налаштування валюти
- Налаштування лідів, контактів, компаній, угод та рахунків
- Налаштування статусів і джерел
- Створення додаткових полів для сутностей
- Підключення поштових сервісів
Результат
Було створено бізнес-процес, який включав в себе всі стадії ведення клієнта - від заявки до підписання угоди.
Відділ продажів був пов'язаний через завдання в СRМ з виробництвом, що зменшило час на розрахунок вартості замовлення, монтаж. Це стало конкурентною перевагою нашого клієнта в умовах ринку. Також на кожному етапі ведення замовлення було включено автоматичне інформування клієнта про стан замовлення через СМС і пошту - клієнт знав, коли замовлення прийняте, коли закуплені всі комплектуючі, коли планується відвантаження і монтаж, що позитивно вплинуло на лояльність клієнтів.
Відгук
Сергій Денисенко: «Ми професіонали в виготовленні сучасних сходів для будинку і офісу «під ключ». Тому нам важливо отримувати відгуки про нашу роботу - щоб знати, що наші роботи сподобалися замовникам і як нам розвиватися далі. Налаштований компанією Auspex бізнес-процес дозволив нам постійно тримати зв'язок з клієнтом. »