Для керівника компанії було дуже важливо покращити комунікацію всередині компанії, а також стежити за виконанням роботи співробітниками. Після консультації наших фахівців клієнт вибрав хмарну версію Бітрікс24.
"Опт Текстиль" мережа оптових складів трикотажу та 6 магазинів в Житомирі та Білій Церкві. Вже більше 10 років компанія забезпечує трикотажними виробами тисячі людей.
Потреба
Зіткнувшись з проблемою в комунікації працівників оптових і оффлайн магазинів, керівник задумався над шляхами взаємодії між підлеглими і почали розглядати варіанти CRM системи. Для керівника компанії було дуже важливо покращити комунікації всередині компанії, а також стежити за виконанням завдань співробітниками.
Рішення
1. Створення порталу
2. Запрошення працівників
3. Оформлення структури компанії
4. Налаштування CRM і необхідної для клієнта аналітики:
- Налаштування прав доступу, налаштування валюти
- Налаштування податків
- Налаштування лідів, контактів, компанії, угод і рахунків
- Налаштування статусів і джерел
- Створення додаткових полів для сутностей
5. Підключення поштових сервісів
6. Підключення IP-телефонії
7. Інтеграція з Landing Pages клієнта
8. Проведено навчання для працівників
Результат
Спочатку працівникам магазинів Олега Ясинецького було важко опанувати систему Бітрікс24, тому для них було проведено навчання. Після цього зникли всі проблеми в спілкуванні між працівниками, а завдяки мобільному додатку Бітрікс24 - вони завжди на зв'язку 24/7. Керівник бачить скільки часу виконують поставлені завдання його працівники, а вони вже не можуть забути про важливі доручення. Використання аналітики в CRM системі дозволило зробити системний аналіз роботи всієї компанії і продумати стратегію покращення бізнесу. Після підключення IP-телефонії, менеджерам стало легше працювати з клієнтами, відразу зрозуміло чи це оптовий покупець або вони працюють з ним в роздрібній торгівлі. Всі запити клієнтів обробляються - більше немає пропущених дзвінків або забутих клієнтів. З Бітрікс24 керувати бізнесом стало простіше
Відгук
"Я приватний підприємець з багаторічним стажем. Я починав свій бізнес з маленького магазину, а тепер у мене ціла мережа оптових. Але я, як і будь-який керівник, зіткнувся з незлагоджений роботою в колективі, всі доручення на рівні «я ж казав», а інший не почув ... Це завжди викликало труднощі в просуванні мого бізнесу і створювало перешкоди в побудові нормальних відносин з підлеглими. Після підключення Бітрікс24 злагоджено почали працювати співробітники, більше питань виноситься на обговорення, стало менше «забутих» завдань. Мені сподобалася оперативність, з якою мені всі роботи виконала компанія Auspex